Najnowsze Wpisy

ZAREMBA FOREVER WHERE IS ZAREMBA Komentarze (2)
09. stycznia 2004 14:49:00
linkologia.pl spis.pl

Witamy na naszej stronie !

Przedstawiamy tutaj najbardziej pokurwione, zjebane, obleśne, zakazane, okrutne, straszne, śmieszne mordy :-]

Witryna jest uboga, ale w przypadku takiej strony liczy sie treść :-) więc zapraszamy do oglądania !

 

Od najsłabszych :

ZDJĘCIE
KOMENTARZ
1.

Alvaro.Wygląda niczym z brazylijskiej telenoweli, achhh cóż za ponętna grzywka...a ten old - schoolowy ogonek ? poprostu gites ziom.Swoim spojrzeniem potrafi rozkruszyć nawet najtwardsze suczki.

2.
A tutaj widzimy wesołego typka, wstydzioszek troche ale to co ! nie jest jeszcze tak Ąle...
3.
No i już lepiej. Staszek z Pazimiechów. Jak widać pełna kulturka - nikt nie zauważy że Stanisław wiejski chłopok. Dopiero co snopki pakował i drzewo rąbał a nawet nie widać...no w końcu jutro już zabwa w remizie...
4.
Tutaj mamy szczęśliwą małolatę. Nie ma zębów, tzn. ma ale pnioki bo za dużo słodyczy wpiepszała...a mówiła jej matka żeby tyle nie żarła to będzie wyglądała jak laleczka czaki.Masz ci los...
5.

No a tutaj typowy hardcorowiec komputerowiec.Przed chwilą przeszedł 8 razy Quake 3 i teraz zabiera się za Quake 3 i jutro będzie przechodził Quake 3 bo Quake 3 już mu sie znudził... cały dzień siedzi i gra i gra i gra i gra.... ' o nie znów ma raila ! '

6. A tu całkiem coś innego.Tutaj mamy dwa ryje. To jest wesołe rodzeństwo, siostra lubi się bawić lalkami a braciszek siusiakiem ( a tata mu zabraniał )
7.
No i powoli jest coraz goręcej.Powitajmy Frycka - Suchoklatesa ! wygląda jak ciota ale co mu tam... i tak jest muskularny
8.
Hoho... a kto to ? to jest pan Cieć po całej nocy pilnowania przedszkola... to jest bardzo ciężka praca wbrew pozorom ! wygananie intruzów to ciężka sprawa, oczywiście w wolnych chwilach w swojej cieciówce ( budce dozorcy ) ogląda na Polonii 1 obnarzone kobiety...a to świntuszek z niego...
9.
Szwajceneger ! wystarczy spojrzeć to odrazu się oddaje stolca w majtki ! ach cóż za sroga mina chyba zaraz będzie kogoś bił po buzi.
10
A tutaj mama dziewczynki spod numerka 4. Nie wpiepsza słodyczy i żeby są zdrowe...tylko jak by takie troszki krzywe...ale to co ważne że nie zepsute !
11.
No uwzieli się na te zęby ! ten pan też ma zdrowe, nie ma krzywych ale hmmm... zabawia się w królkia albo zajęca
12.
znowu te zęby ! temu to kobyła wypierdziała chyba bo to wygląda.Lajtowa grzywka, lajtowe pejsy i odstające uszy - to jest to !
13.
to chyba ostatnie zdjęcie z atrakcyjnymi zębami...tutaj nie tylko zęby są atrakcyjne, rzekłbym że cała pani jest atrakcyja.Bawi sie w zajęców wraz z panem z pod numerka 11.
14.
Tutaj nie widzimy zębów, bo chyba wogóle ich nie ma.Babcia Kleofasa wcale nie taka rzadka na jaką wygląda ! to tylko pozory, podobno codziennie rano jeĄdzi na rowerze po podwórku...ale to tylko spekulacje...
15.
A ten kolega ma kswykę Matriks.Ma stylowe okularki i lubi Matriksa. Szczególnie Neo. Tylko te wąsiki piczkodrapki... i za duże zęby...ehhh
16.
Tutaj jest Urban. Chyba wszyscy wiedzą dlaczego właśnie Urban... ma fajne uszy i wogóle.
17
I znowu osoba płci pięknej...hmm...pięknej ? ehehe gdyby nie ten ryj to może i pięknej... :(
18
Troche ma za duża mordę, i do tego pedalska fryzura.Hmm kto to ? kobieta czy mężczyzna ? bo ja już sam nie wiem...no ale ważne że ma zjechany ryj a to sie liczy.
19
Dziadzia ? Dziadzia ???? Ten dziadzia to dziadzia filozof, widać po nim jak cholera.Pewnie wierzy w latające dywany i Dżina (tego czarodziejskiego z lampy)
20
Ahh...te lata '80...widać, że koleś jest luzakiem i pedałem.
21
tutaj będzie komentarz...
22
tutaj będzie komentarz...
I uwaga uwaga teraz nasz namber łan ! Aż sie płakać chce...jak można być taka ciotą to ja nie wiem :(

ZAPRASZAMY JUŻ NIEDŁUGO NA NOWE FAJCATY !

 

Kopyrajtsy baj Radar & Stolar 2003

kleryk : :

Piękne mordy czyli kto to jest Komentarze (0)
09. stycznia 2004 14:43:00
linkologia.pl spis.pl

» O mnie
» Rozrywka
» Linki
» Galeria
» Rozrywka
» Wiadomości


Wstęp
Siemka Wam!!!Witam Was wszystkich na mojej stronie www.

Narazie będzie tutaj nudno ale z czasem będzie coraz

lepiej!!!

kleryk : :

1 miesiąc kleryka na blogi.pl Komentarze (3)
03. stycznia 2004 12:58:00
linkologia.pl spis.pl

Siema Wam którzy jush tam są!!Wchodzcie na mojego bloga bo jest cool!!!

Imie;

Nazwisko:

Pseudo:

Urodziny:

Mój stary blog:

                                  Pozostają dla Was narazie tajemnicą!!!Spróbujcie mnie rozszyfrować

kleryk : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

billigfotbolsale | buszujca | takie-zycie-jest | nikefreeskor | dobry-monitoring | Mailing